Jobbet kallar

Eller något liknande. Jag orkar verkligen inte jobba idag (ungefär som alla andra dagar, hihi!) Det är lite småjobbigt att stå inne hela dagarna när det är sånt toppenväder ute. Man hinner liksom inte komma hem och njuta utav det. I morgon är jag ledig så jag hoppas att det håller i sig tills dess, men det tror jag!
Jag ska trösta mig själv med en shoppingtur på lunchen. Nya vårkläder ska införsaffas :) Vi hann aldrig åka ut till Tati i lördags så kanske blir det en sväng dit idag efter jobbet? We will se.
Annars då? Jag längtar apmycket till Turkiet, London och eventuellt en kryssning!!
Det ska även bli jättekul att göra ett par baluppsättningar i maj. Skitkul att dom frågar, uppsättningar är typ det roligaste som finns :) Hihi!
Nej jag ska plocka ihop det sista och sen åka och hämta Anna innan det bär av till Västerås! Heipa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0