Snurrig tjej!

Jag drömmer så mycket olika saker på nätterna som oftast är possitiva och är saker som skulle kunna hända på riktigt så jag är helt snurrig i skallen när jag vaknar. Det har varit så hela veckan, väldigt frustrerande, jag känner mig inte nå utvilad när jag vaknar. Usch!
Jag förbereder mig för två stycken helvetesdagar på jobbet, med tanke på att det är löning idag. Skjut mig tack! Jag längtar så grymt mycket tills på söndag, då jäklar ska jag sova ut. Jag är så grymttrött på att jobba lördagar så jag skulle offra mitt vänstra ben för att slippa!
Ikväll när jag kommer hem blir det en prommis med Liza som är hemma på snabbvisit i lilla Virsbo :) Yeei!
Jag, Carro och Johan åkte till Fagersta igår och kollade när Robin & c/o spelade. Fan va bra dom va! Jag har inte sett dom någonting med nya sångaren, eller nya och nya nu är hon väl inte ny längre ;) Jag sa det till Robin, visst dom va bra innan också men det går inte att jämföra med nu :P Mycket bra enligt mig :) Hihi!
Nu ska jag börja fixa mig lite och hoppas på att den här dagen tar slut lika fort som det börjar! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0