Update

Jaha, snart är påsken över. Jag och Robin va i Köping och åt påskmat i fredags, blir mer i morgon hos mormor och morfar. Det blir lite tjatigt, inte är det väl speciellt gott heller egentligen?!
Jag har umgåtts massamegamycket med världens bästa Liza i veckan. Mycket trevligt! Förhoppningvis hinner vi med en prommis i morgon innan hon åker tillbaka ner till Linköping.
Igår blev det utgång med Liza, Anna & Sandra. En mysig och trevlig kväll. Idag har det varit lite slitet. Jag har umgåtts med Robin i princip hela dagen. Nu slängde jag ut honom för en stund sedan för att få lite egen tid, hihi! Vi ska mysa och kolla på film efter hans träning.
Jag väntar på att min käre far ska komma hem, då blir det pizza för hela slanten!
Det är väl ungefär vad jag hade på hjärtat och vad som hänt som senaste dagarna.
Plus att världens bästa lillebror fixade körkortet i veckan, grattis till honom!
Och då bara för att påpeka så gick min prövotid ut igår. Två år sedan jag fick körkortet alltså, sjukt!
Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0