Uppe med tuppen

Det kan man lugnt säga. Jag vaknade vid halv åtta idag och kunde verkligen inte somna om, typiskt när man är ledig eller vad? Jag låg kvar och drog mig till strax före åtta sen gick jag hem, sov hos Robin nämligen, slängde på mig träningskläder och va ute och gick i 45 minuter, duktigt av mig va?! Det va riktigt skönt men eftersom att jag inte åt någon frukost innan jag gick ut så hängde inte huvet med riktigt :P
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Mamma och jag ska eventuellt ut och gå igen på eftermiddagen. Sola ska vi i alla fall göra.
Jag är knäpp när jag är ledig, jag tänker hela tiden på att jag måste göra något bara för att dagen inte ska kännas bortkastad :P Men det är ju när man är ledig man verkligen inte behöver göra något, bara ligga på soffan och slöa om man nu vill göra det, eller hur?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0