Augusti

Idag är det första augusti. Det är grått och blött ute och det känns som höst. Jag brukar aldrig längta efter hösten. Nu tycker jag att det ska bli riktigt skönt när den kommer. Jag längtar efter att få köpa nya höstkläder. Det är mysigt med höst faktiskt.
Igår kändes det inte som höst. Det vart ju jättefint väder där på kvällen. Den började hemma hos Cristian tillsammans med Robin, Filip och fler. Jag hade jättetrevligt. Sen drog vi oss vidare hem till Anna. Det va kul att träffa alla tjejer, det va ett tag sen. Det tog sin lilla tid att försöka gå hem med Robin och Filip när det va dags, haha! Jimmy fick gå med och tillslut körde Liza hem oss. Dom är ju söta, snälla och trevliga i alla fall :) Och framför allt va dom väldigt underhållade, dom är bra dom där!
Jag sitter uppe hos mamma för tillfället. Dom kom hem i förrgår så jag har sett massor utav bilder och jag har visat Turkietbilderna för henne. Nu ska jag och syster kolla på filmer resten utav dagen och in på kvällen. Bland annat nya SATC-filmen. Om jag inte hinner somna, jag är grymt trött!
Pussis & kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0