Fredag, friday, freitag, osv...

Jag och mr Robin Gallon kom hem från Västerås för en stund sen. Vi käkade, han handlade lite smått och jag köpte en ny mobil. Min har varit knäpp hur länge som helst. Jag har knappt kunnat skrivit sms, ibland går det inte att ringa till den och massor av knappar är borta. Så det va på tiden. Jag vet inte riktigt va det är för telefon egentligen. Men i alla fall ingen med lucka eller som man skjuter upp eller liknande. Jag vill ha en vanlig, utan sånt, med tanke på att jag inte brukar vara så jätteförsiktig med mina telefoner. Jag har ioförsig haft utan sånt nu med. Men nu ska jag anstränga mig att ta det lungt med den här, hihi :)
Nu väntar en mysfredagkväll. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0