Onsdag 4 augusti

Fortfarande massor utav regn, and I like it!
Igår gjorde jag något som jag inte har gjort på flera år. Jag, Robin och pappa åkte upp till avlången och fiskade. Det va riktigt skönt faktiskt. Jag va först lite skeptisk men efter lite tjat från Robin så gav jag med mig. Och det roligaste av allt va att dom två inte fick en enda fisk och jag drog upp fyra stycken, haha!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Först va jag, pappa och Carro lite sugna på att åka till Stockholm men det blev inget med det. Så nu sitter vi här och funderar på om vi ska hitta på någonting annat. Det är lite småsegt idag måste jag erkänna.
Vi såg snabba cash igår kväll. Den va bra. Dock somnade jag ifrån dom sista 45 minuterna så jag vet inte riktigt hur det slutade, det kanske förstörde hela filmen? Jag får kolla klart på det någon dag.
Nu ska jag sätta lite fart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0