2010 blir 2011

Jag har haft ett bra 2010. Det har blivit en del förändringar. Händelser jag aldrig trodde skulle hända i mitt liv har hänt. Och det är jag glad över.

En kort sammanfattning av en del grejer som hände 2010:
- Jag var till London i början av året med Robin, Carro & Johan!
- Där va vi och såg en riktig engelsk fotbollsmatch, vilket faktiskt va en upplevelse!
- Jag fyllde 20 år, jag & Becca hade därför gemensam fest, en mycket lyckad sådan.
- Jag sa upp mig från två stycken jobb (haha, oooops!! ;)
- Jag tog därför några månader off och va för första gången arbetslös i mitt liv. (Haha, ännu mera ooops)!
- Det bliv en till Londonresa med pappa, Carro, Calle, Johan & Nicolina!
- Jag, Robin, Carro & Johan åkte på en veckas roadtrip neråt i Sverige. Kolmården, Västervik, Vimmerby, Astrid Lindgrens värld, Bullerbyn, Lönneberga, Göteborg, Liseberg & Gränna fick sig ett besök!
- Jag åkte med härliga familjen Gallon & Filip till Turkiet i två veckor.
- Jag har spenderat jättemycket tid med med världensbästa Robin!
- Jag har startat ett eget företag!
- Jag har saknat Liza!
- Jag har märkt att vi börjar bli vuxna, både på gott och på ont!

Jag hade en jättemysig nyårsafton hemma hos Robin. God mat, ett mycket trevligt sällskap och spel fram till klockan halv tre i natt! Jag tvivlar inte på att 2011 kommer bli ett minst lika bra år som detta har varit! Vad som kommer hända har jag ingen aning om, det väntar jag på med spänning att få uppleva! Hoppas ni hade ett härligt nyår och god fortsättning på er! Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0