Freeeedag!!

Och jag tog sovmorgon hela förmiddagen idag. För skönt! Det är det bästa med att vara egen, att man kan göra lite som man själv vill :) Hihi. Jag måste snart sätta lite fart och sen börja bege mig upp mot jobbet. Den här veckan har gått så jäkla fort. Det är fredag och måndag hela tiden.
Igår vart jag readhead, eller kopparröd, det känns bra faktiskt. Men ovant som sjutton. Det är lite rödare än vad jag vill ha det men rött är ju en sån färg som tvättas ur väldigt fort så det är bättre att överdriva lite från början ;)
Om en ynka liten vecka är det julafton. Jag brukar alltid ha julkänsla osv men nu jag har inte ens köpt klart mina julklappar än. Jag såg att det är öppet till 21 i stan ett par dagar nästa vecka så jag får åka in efter jobbet då.
Nej nu ska jag äta lite mat! Trevlig helg på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0