Längtar

Jag har haft så fullt upp på senaste tiden så jag har knappt haft tid till att sitta vid datorn överhuvudtaget, därav den superdåliga uppdateringen.
Jag längtar som en tok till fredag. Jag och Robin har bokat hotell i Stockholm över helgen. Vi ska handla julklappar, shoppa en massa kläder, gå en sväng på skansens julmarknad och bara vara. Det ska bli skitskönt! Och kul att komma bort lite och göra något lite annat. Jag har tagit ledigt på fredag så nu är det jobb måndag till torsdag som gäller! Jag hoppas att veckan går fortfortfort!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Monika Karlsson

Åååå vad det låter härligt att åka till Stockholm.

Blir riktigt sugen att åka dit jag oxå.Ni får ha det så bra i huvudstaden. KRAM!!!

2010-12-10 @ 15:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0