Ännu en sovmorgon

Men jag gnäller inte över det, det är super skönt! Hihi :)
Jag bokade nyss biobiljetter till mig och Robin. Vi ska gå på bio på lördag. Farsan ska vi se, hoppas den är bra, den verkar vara det i alla fall :)
Ikväll blir det träning med Anna. Min träningsvärk från i måndags har någolunda försvunnit så nu är det bara att köra på igen!
Jag längtar till helgen! I morgon efter jobbet så stannar jag kvar i stan och kollar på Robins match, han har lyckats blivit avstängd och får inte vara med och spela så jag ska göra honom sällskap på bänken. Efter det sover vi kvar hos mamma, sen jobbar jag först på lördagen och efter det åker vi ut en sväng till Hälla och sist som sagt, bio. En mycket bra helg kommer det bli med andra ord!
Jag ska ta och hoppa in i duschen och försöka piggna till lite, annars är risken stor att jag klipper någon i örat idag! Det känns som jag halvsover fortfarande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0