Är jag kass?

Jag kokade nyss ris till min matlåda jag ska ha med mig i morgon. Det luktar bränd tomtegröt i hela lägenheten. Dock är inte riset bränt. Är jag kass? Det visar sig i morgon när jag äter det antar jag?! Hihi :)
Tänk att det redan är fredag i morgon, det är mycketskönt. Jag trodde att jag va ledig på måndag men jag hade visst kollat lite fel och är ledig på onsdag. Det hade varit skönt med sammanhängande ledigt men va fan, jag överlever nog ändå ;)
Jag beställde maskeraddräkt till våran fest igår. Dock ångrar jag mig lite tror jag, hoppas den är fin när den kommer, hoppas den kommer. Jag har sagt hela tiden att jag ska vara en kändis. Snövit räknas inte som kändis väl?! Klänningen va söt i alla fall. Jag fick lite panik där igår för att jag inte kommit på något, ingen utav Annas alla hundra förslag har jag nappat på. Förutom det här då, tillslut :P Jaja skit samma, det blir nog bra!
Nu ska jag plocka undan lite i mitt rum så att golvet kommer fram.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0