En lång sovmorgon!

Jag börjar inte förrän klockan ett idag, för skönt nästan! Men jag gick upp vid åtta i alla fall och tänkte ta det lite lungt nu på morgonen så man slipper stressa sen. Så nu sitter jag här och dricker harrods thé, mumma :)
Jag va hem till Becca igår kväll och fixade lite inför 20-års festen vi ska ha den 6 mars. Vi kommer att ha film/kändistema. Jag klurar och klurar på vad jag ska vara, måste komma på något bra ju!
Och på tal om något annat så klickade jag hem nya kläder från h&m igår. Det är farligt att kolla kläder på internet. Man bara klickar på köp och någon vecka senare så vips ligger dom i din brevlåda och man är lite fattigare, igen! Ooops!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0