Farligt trött

Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen. Höll på att somna på vägen hem, jag är hur trött som helst! Har i alla fall precis ätit mat och lite senare så drar jag och Anna upp en sväng till gymmet.
Jag är oerhört glad över att jag bestämde mig för att ta det lungt ikväll och skippa folketshus. Det hade varit kul att se Robin & c/o när dom spelar eftersom att dom har ny sångare. Men det kommer fler gånger och bara tanken på att må dåligt i morgon får mig att vilja kräkas. Det blir en lugn kväll och morgondag :) Längesen jag va hemma och bara tog det lugnt så det ska jag göra hela dagen i morgon! Jag ser framemot myskväll med Anna och ni kommer finna mig i soffan hela kvällen :)
Take care, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0