Måndag eller hur var det?

Jag har gått runt och trott att det varit måndag i princip hela dagen. Så det blir ju bara en massa plus att det faktiskt är onsdag i morgon :)
Det kändes som att jag kunde ha sovit ut ett par timmar till i morse. Man har inte fått tillräckligt med sömn nu när vi varit borta och det har varit full fart hela dagarna, men det hör till och det är det värt :) Att åka bort en weekend såhär är absolut något jag tänker göra flera gånger, det gör så jäkla mycket att bara få komma iväg ett tag och få lite miljöombyte. Shopping, fotboll, promenad nedanför big ben, andra sevärdheter och madame tussauds är väl en hel del av vad som gjorts. Som jag skrev igår, JAG ÄLSKAR LONDON!
Massvis med kort är tagna, dock inte inlagda på datorn, det kanske kommer upp något sen.
Nu ska jag packa upp alla mina saker och plocka unda änn lite här hemma. Har inga kläder heller som är rena, jag kanske borde göra någonting åt det?!

Kommentarer
Postat av: liza

och jag har gått & trott att det är onsdag hela dagen. skapligt besviken över att det inte är torsdag imorgon :P

2010-02-02 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0