Måndagmorgon i Linköping

Liza har gått iväg på föreläsning och jag slängde just in Ronnie i duschen för att få lite lugn och ro. Han pratar konstant och jag får skavsår i mina öron. Hoppas han duschar länge. Hihi :) Vi ska möta upp Liza vid 12 när hon slutar så ska vi käka med henne och efter det åker vi hem. Det har varit en supermysig helg!
Vi kom ner i fredagskväll och höll oss borta från både avkörningar och fortkörningar.
I lördags va vi ner på stan och stylade om Ronnie. Han blev mycket fattigare men oj så mycket snyggare. Det gjorde vi bra, med hjälp av killen inne på carlings. På kvällen lagade vi supergod mat och fixade i ordnings oss. Förfest hemma hos Liza och sen vidare ut på studentkrog, hon skulle visa oss en del av studentlivet. Jag klarade mig galant bland alla studenter, Ronnie däremot blev utslängd. Haha!
Igår va vi på bio och såg shutter island. Trodde inte att det skulle vara en film av min smak men det va riktigt bra faktiskt.
En superbra helg med andra ord! Nu hör jag att Ronnie är klar och då är det min tur.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0