Nattprat

Jag saknar mitt mörka hår. Väldigt mycket faktiskt, det kanske är dax att färga tillbaka det snart? Haha, i natt skrev jag först istället för snart. Jag är trött idag!
Och på tal om i natt. Robin ställde klockan två gånger i natt för att gå upp och kolla på hockeyn. Han kom tillbaka in när första matchen va slut, jag vet inte vad klockan va, tre kanske?! Jag satt mig upp i sängen och frågade Ska du gå hem nu? Han svarade Ja det ska jag, lägg dig nu! Jag ba Okej hälsa så mycket. Haha, jag va nog trött i natt också. Det är lite läskigt när det blir sådär och man inte kommer ihåg det.

Idag sviker jag Anna med träningen. Hon dödar mig! Jag ska verkligen inte göra någonting alls när jag kommer hem, ska bli super skönt! Det har jag inte gjort på hela veckan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0