Redan onsdag

Som vanligt har även denna vecka flygit iväg. Jag fick lite sovmorgon idag, börjar klockan tolv. Jag får sällskap in av både mamma och Anna. Skönt det, det är så jäkla tråkigt att sitta och åka mellan själv.
Jag är lite besviken på mig själv att jag inte har någon träningvärk idag, med tanke på hur död min mage va igår efter gympasset med Anna. Jag får köra ännu hårdare idag med andra ord.
Jag vill ha helg nu, men jag tror det kommer gå fort tills dess!
Onsdag: Jobb + träning med Anna
Torsdag:
Jobb + lunch med mamma, eventuellt träning
Fredag: Jobb + myskväll med Robin

Jag jobbar på lördag sen på kvällen ska jag och Anna kolla på melodifestivalen (första gången jag gör det i år), äta pizza, köpa massa godis och vara allmänt onyttiga. Mjukiskläder på är ett måste! Jag längtar!
Nu däremot ska jag hitta lite kläder och försöka fixa i ordning mig. Jag nös nyss fem gånger i rad förresten!
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0