Snurrsnurrsnurr

Massor med saker snurrar i mitt huvud just nu och jag känner mig så jäkla förvirrad. Jag känner att jag måste få skriva av mig och kanske avreagerna mig någonstans.
Jag måste ordna upp en massa saker men det blir svårt när man aldrig får något ordentligt besked. Jag bryr mig kanske mindre om vissa saker än vad jag borde just nu? Vad vet jag, men så fort jag bara ordnat upp detta så ska nog allt flyta på så bra som jag vill ha det! Jag orkar inte med mig själv ibland!
Nu ska jag hem och mysa sönder Robin och lägga mina problem på hyllan ett tag. En bättre förklaring kommer om en dag eller två när allt är spikat och klart, vilket det egentligen redan är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0