What a wonderful day :D

Åå va skönt att det är fint väder, dock va det jävligt kallt. Får se om jag lyckas ta mig själv i kragen lite senare och gå ut och gå. Först blir det träning med Anna vid elva men sen på eftermiddagen kanske?! We will see.
När vi va i London så köpte jag tre stycken olika pulver som man blandar ut med varmmjölk, som oboy nästan fast mycket godare. Nu provar den med vitchoklad och marshmallows (stavning?!). Dom är så jäkla goda, hihi :) Dom blir inte sliskiga som jag tycker att oboy kan bli, och så blir det vitt istället för brunt. Asgott!
Nu ska jag plocka undan lite här hemma och sen skjutsa Robin till stationen vid tio.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0