2010

Jag har bestämt mig för att åka london eye när vi är i London. Om jag får med mig någon upp vill säga. Robin räknar jag inte med, jag är glad bara han lyckas ta sig på flyplanet. Men Johan går nog att lura med. Det skulle va skithäftigt! Hihi :)

Annars då? Jodå, det rullar på. Nyår va trevligt. Kallt som attan bara. Men kvällen överlag va bra. Jag har hunnit jobba en dag redan och i morgon väntas mer. Men bara måndag och tisdag tills att börja med, sen är det ledigt igen. Yeei!
Jag väntar på att en viss Liza Bergkvist ska ta och pallra sig hem från Västerås, vi ska ut och gå. Egentligen orkar jag inte. Men det kommer kännas mycket bra efteråt. Jag är trött!
Nehej, jag ska försöka bränna en skiva till bilen. Det är välbehövligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0