:) :)

Jag har nyss beställt lite kläder från h&m. Tre tröjor, bara helt vanliga, har typ inga alls så det behövdes. Sen en klänning och strumpor. Haha, jag har inga strumpor, oftast blir det att jag sätter på mig två som inte passar alls. Så det behövdes också. Och i fredags köpte jag ett par nya jeans och en t-shirt. Nu klarar jag mig ett tag till :) Det är kul med nya kläder, jag längtar tills dom kommer :)
Jag och Robin va på bio igår. Luftslottet som sprängdes såg vi. Den va jättebra, precis som dom andra två filmerna innan. När den första är hur bra som helst brukar det ofta bli så att dom andra bara blir sämre och sämre men jag har gillat alla tre. Även om jag tycker att tvåan är bäst :) Efter bion åkte vi hem till Carro och Johan en sväng. Vi åt mat och spelade spel. Det va trevligt!
Idag är det jag som har stått för matlagningen här hemma. Klyftpotatis, morötter och lite annat tjaffs i ugn, kött, beasås, sallad med fetaost och egna vitlöksbröd. Hur gott som helst om jag får säga det själv, jag kan bara jag vill ;) Även en promend med Liza har hunnits med. Det va skönt att få friskluft i det finfina vädret, bara man klär på mig varmt är det riktigt skönt att vara ute.
Vad som ska göras resten av kvällen vet jag inte riktigt. Blir nog film & tv-tittande med Robin. En annan del av Köping börjar ju idag och det lär man ju se :)
Nu är det jobb som gäller nästa vecka. Jag är ledig på både tisdag och på lördag för att det va så lite inbokat. Det tackar man inte nej till. Att vara ledig alltså.
Puss & kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0