Garderobsrensing

Jag har varit väldigt effektiv idag. Efter att jag va upp solade så bestämade jag mig för att städa garderoben. Det va bombnedslag-varning där inne. Nu är det superduper fint och dörrarna går till och med att stänga. Och som vanligt hittade jag en massa kläder som jag inte ens kommer ihåg att jag ägde. Hittade även en hel del som jag inte ens fattar varför jag inte kastat. Jag tänkte göra samma sak igen, nämligen pula in dom längst in fast jag visste att jag inte skulle använda dom, jag gör jämt så. Men jag tänkte sen att nej jag tar bort dom. Så när jag och pappa va iväg till Fagersta så slängde jag dom i en sånhär grej där kläderna skickas till Afrika till folk som behöver dom. Dagens goda gärning eller vad?! Känns dumt att slänga så mycket kläder. Jag köpte även två lådor att ha under sängen med träningskläder och andra kläder som jag NÄSTAN aldrig använder. Dock va lådorna typ 5 cm för höga och fick inte plats där under. Så nu har jag två stycken stora lådor ståendes mitt på golvet. Känns sådär.
Vi storhandlade även massor mat och åt årets första semla.
Nu är jag död som en sill och tänkte slå på en film eller nått. Jag ska lägga mig tidigt idag och samla krafter inför dessa fyra arbetsdagar som är kvar innan vi åker! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0