Great

Jag har plockat undan i mitt rum så nu kan man till och med gå på golvet utan att snubbla på sladdar, kläder och allt annat möjligt. Dock är jag alldeles för slö för att dammsuga, det är väl bland det tråkigaste man kan göra? Fast nu när alla grejer försvann från golvet så kom allt damm fram istället, jag kanske skulle stöka till igen? Jag är tydligen för slö för att rensa garderoben också. Men det skulle verkligen behövas. Jag har bytt sängkläder i alla fall så det blir skönt att sova ikväll, jag längtar! Systeryster och Johan har nyss åkt härifrån. Efter lite tjat på pappsen så lagade vi tacos, jag kommer inte ens ihåg när jag år det senast så det va gott :)
Jag vet inte vad jag ska göra resten utav dagen. Funderar på att lägga mig på soffan och slå på en film. Möjligtvis pip larssons eller skärgårdsdoktorn. Längesen nu, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0