Helgen närmar sig

Och så jäkla skönt ska det bli! Inte för att veckan har varit speciellt jobbig men det är alltid skönt att vara ledig. Långledig dessutom. Wiheooo :D
Efter en alldeles för lugn dag på jobbet kom jag hem en timme tidigare än vad jag brukar. Dödslugnt! Vilket även resulterade i en längre lunch och därmed shopping på stan. Mera nya kläder, me likes! Ekonomin gillar det inte lika mycket tyvärr! Men va fan, snart lön! Även nyklippt hår och lackade naglar erbjöd dagen. Ibland är det lite lyxigt när det är lungt ;) En lika döddag väntar i morgon. Sen är det helg. Kvällen i morgon kommer att spenderas med Anna och let's dance. Mycket trevligt!
Nu sitter jag bara här och väntar på att Robin ska ringa. Min käre bror är snäll och hjälper mig att bränna skiva till bilen från min spotifylista, tur att han kan sånt där. Jag fattar ingenting nu när det inte går att ladda hem från limewire (eller hette det så?) längre.
Nej, jag ska ta en snabbdusch och sen springa fort hem till Robin så jag inte fryser sönder!
Puss & kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0