Jag längtar

Jag längtar till:

- Fredagen den 29 januari och vi sitter på planet till London
- Våren, sommaren och allt som har med värme att göra (fast egentligen gör det inget att det är vinter ett tag till nu när det ändå har blivit riktigvinter liksom)
- 3 juli och jag sitter på planet tillsammans med familjen Gallon på väg till Turkiet för att vara där i 2 veckor
- Det är dags att köpa vårkläder på riktigt, då ska jag ta och åka till Stockholm och shoppa loss
- Helgen, jag ska göra nada! Och dessutom är jag ledig både lördag och måndag, yeeei!
- Jag flyttar hemifrån. Lite grann faktiskt, så jag får packa upp alla mina flytta-hemifrån-saker. Fast det får vänta ett tag till, jag har det bra här och har absolut ingen brådska med att flytta än. Bara det blir innan jag hunnit fylla 30 ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha jag tror du kommer bo hemma hela ditt liv ;) du blir en enstöring med katter, mihii! nerå!

men du, kolla upp vilka veckor du kan komma hit pullan, i want to know! ;D burrburr<3

2010-01-12 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0