Packing pågår!

Det går sådär med min packning. Jag packar om hela tiden. Jag vet inte riktigt vad jag ska packa ner. Men jag tror det går bättre för mig än för Robin. Observera att vi ska vara borta i tre nätter och jag fick frågan tror du att det räcker med tio par kalsonger?! Haha!
Jag kan inte fatta att det är i morgon vi åker. För det första känns det inte alls som det och för det andra så känns det som igår vi bokade resan och det va flera månader kvar.
Nu ska jag försöka packa klart och sen gå och lägga mig. Vi ska förbi mamma i stan i morgon innan vi åker. Hon fyller i morgon och Calle på lördag så vi ska gratta dom lite grann.
Ha det bra så bra för det ska i alla fall jag ha :D See you!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0