Sundaymorning

Det är konsigt att jag alltid vaknar tidigt när jag får sova. Idag stod klockan på 08.32 när jag vakande och va klarvaken. Hur som helst så är det i alla fall hundra gånger skönare än att vakna den tiden utav att klockan ringer. Gör man det självmant har man ju ändå sovit ut, eller?
Idag är det träning med Anna som står på schemat. Efter det går vi vidare in i hallen och kikar på tjejernas match. Jag hoppas på en jäkla träningsvärk i morgon :)
Och då är jag ledig också, nicebajs!
Idag ska jag börja kika på vad jag ska ha med mig till London. Måste tvätta lite kläder och se till att jag inte använder dom innan vi åker. Växlig utav pengar måste göras i veckan också. Jag kan inte fatta att det är på fredag vi åker. Det känns som det va nyss vi bokade resan och då kändes det som en evighet tills vi skulle åka. Åååååå, vad jag längtar!
Nej nu ska jag borsta mina tänder och sen hoppas på att Anna är vaken och inte har glömt bort mig ;)
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0