Tisdag

Och jag vill börja med att säga grattis till Anna på födelsedagen :) Hoppas att du får en bra dag!

Jaha, idag är det tisdag och jag är ledig. Jag hade hoppats på att det skulle va dåligt väder så jag kunde ligga inne och kolla på film typ hela dagen. Det känns lite onödigt att kasta bort en sån här fin dag för att göra det? Jag vet inte vad jag ska göra idag. Jag ska vara i Fagersta 15.15 så innan dess ska jag väl försöka hitta på något. Det skulle vara skönt med en promenad men jag skulle behöva en spark i arslet om det skulle bli gjort. Synd att Liza har åkt hem :P
Idag är min lillebror och gör halkan. Tänk att han snart kan ha körkort. Det känns inte som det va längesen som jag fyllde 18 och nu är det bara någon vecka kvar tills han gör det. Sjukt! Och det är inte länge kvar tills jag fyller 20 heller för den delen. Nästan ännu sjukare! Halvvägs till 40, haha!
Nej, nu jag ska ta och vakna till lite och försöka komma igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0