Lite off

Jag har varit lite off med hela datorgrejen sen jag kom hem. Det är sommar och sol ute och det finns så mycket roligare saker att göra än att sitta framför datorn om dagarna.
Turkiet var i alla fall GRYMT! Två veckor bara flög iväg och jag njöt av varenda sekund, förutom kvällen och dagen jag vart spysjuk, haha!
Jag är glad över att jag har världensbästa Robin och att hans härliga och überbra familj liksom kommer med på köpet!
Nu när man har varit hemma i ett par dagar så känns det inte som att vi varit iväg överhuvudtaget, det är konstigt!
Jag har hunnit med att haft en cykelnostalgitripp genom hela Virsbo med Carro och Johan, haft picknick med mina tjejor vid Märrsjön, ätit kinamat med pappa, kollat på Shutter Island för andra gången (kan vara den bästa filmen på mycket mycket länge!), tagit en premiärtur med båten och hälsat på min älskade farmor.
Ikväll blir det grillmys med Robin. Jag är ensam hemma eftersom att pappa och Birgitta har åkt till Oslo för att hälsa på Andreas, Birgittas äldsta son. 
I morgon blir det utgång i sällskap utav Liza, Anna och Sofia, jag längtar!
Allt känns så jäkla bra och jag njuter till fullo av att veta att det är över en hel sommarmånad kvar!!
Dock är jag är lite avundsjuk på min mor som för tillfället befinner sig i Toscana. Dom är ute och bilar i Europa och har över en hel vecka kvar av deras tre dom ska vara borta. Bila i Europa är helt klart något jag ska ha med på min "att göra lista" om jag någon gång skriver en sådan. Det skulle vara en grymt häftig upplevelse!
Nu kom Robin och vi ska börja fixa med maten, jag är hungrig som ett as.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0