På G

Jag sitter och laddar in ny musik på min nya mp3. Jag är dock inte så värst teknisk så det tar sin lilla tid. Efter jag är klar med det här ska jag packa och plocka ihop allt för i morgon, yeei!
Sen lite senare ska jag och Robin upp till mamma och käka mat, jag har inte träffat henne på flera veckor så det ska bli väldans trevligt!
Gårdagen spenderades först hemma och på kvällen åkte jag och Liza till stan. Vi käkade thai och hamnade sedan mitt i Rix-Fm festivalen. Resten av kvällen var vi hemma hos henne och roade oss med massa skitsnack! Puss på dig fisgris!
Nu ska jag kolla om min tvätt har torkat annars får jag ha med mig blöta grejer till Turkland. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0