Parken zoo

Jag och Robin pratade tidigare i sommras om att åka till Parken zoo i Eskilstuna. Så idag trotsade vi väder och vind och och åkte dit. Vi hade rätt så tur med vädret ändå, det regnade i alla fall inte på oss. Även Tuna Park fick sig ett besök. Jag köpte två t-shirtar, två linnen och två fotoalbum. Jag har skickat efter massa kort och mina album hemma börjar bli fulla, så nu får jag plats med 600 stycken till, det borde räcka ett bra tag. Jag har haft en kanonbra dag, puss på Robin!
Ikväll blir det filmmys, om vi hittar några bra filmer vi vill se.
Vi såg the human centipede igår, utan tvekan den sjukaste filmen jag sett. Vad är det för människor som kommer på såna filmer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0