Skit också!

Det är typ tredje dagen i rad som jag vaknar med huvudvärk. Jag har jämt ont huvudet nu för tiden. Precis som jag hade när vi gick på högstadiet. Pappa tror att jag har dålig syn så jag ska boka syntid nästa vecka.
Strömmen har just kommit tillbaka efter att ha varit borta hela morgonen, det är mysigt tycker jag. I alla fall en dag som denna när jag ändå inte ska göra någonting.
Igår va jag och Robin in en sväng till Västerås. Jag hittade en ny tröja. Det är massa rea överallt just nu, i like it!
Lite senare åkte vi till Eskiln och spelade minigolf med delar utav hans familj och släkt. Iskallt va det men trevligt ändå :) När vi kom hem fortsatte vi med kortspel och frågespel. En mysig dag och kväll!
Jag ska försöka sova ett tag till sen senare ska jag käka pizza.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0