Äntligen!

Vi bokade pappas 50-års present i veckan. Vi gav ju honom en Londonresa och vi åker iväg den 12 juni. Om 27 dagar, jag är lycklig! Det blir jag, pappa, Carro, Johan, Calle och Nicolina. Tyvärr är Robin på Sweden Rock (eller tyvärr och tyvärr, han ska ju se guns n roses och är spänd och lycklig som ett litet barn på julafton ;) och Birgitta jobbar. Men va sjutton, kul blir det i alla fall :) Och att det bara är 27 dagar kvar gör ju det hela ännu bättre, det är ju ingenting! Åå, vad jag längtar!
Turkiet närmar sig också med stooora kliv. Vi bokade resan i november och nu är det maj, om två månader har vi bara en dag kvar där nere, nej så ska man inte tänka, haha, va deprimerande. Jag längtar som en tok dit också!
Jag, mamma, Carro och Nicolina va i Stockholm nu torsdag-fredag. Mamma hade vunnit sminkkurser på face så då passade vi på att bo hos mammas moster en natt och hann även med lite shopping. Dock köpte jag typ ingenting, bara lite smågrejer. Men vi hade i alla fall två supermysiga dagar, hihi!
Igår va det dop för lilla Ville också. Vilket superväder det va! Hela eftermiddagen spenderades ute i solen och vi satt och längtade som jag vet inte vad till Turkiet. På kvällen åkte vi och hyrde film och det blev Paranormal activity. Jag hade redan sett den men va minst lika rädd den här gången. Jag fattar egentligen inte varför jag pinade mig igenom den en gång till, jag hatar den! Och inte kunde jag sova sen heller, haha!
Idag blir det nog Västerås och firning av kusin Fredrik som gått och fyllt myndig!
Det va allt jag hade på hjärtat för nu. Puss & hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0