Burr

Jag har legat i sängen sen förra inlägget skrevs. Jag började läsa Gömda för någon dag sen och har nu legat och läst den i ett par timmar. Det är typ den enda boken jag läst i hela mitt liv, jag hatar att läsa egentligen. Jättetrött har jag blivit nu också vilket inte gör något alls. Robin ringde för någon timme sen och frågade om jag ville följa med han och resterande av familjen gallon till västerås och äta. Men jag kände mig orkelös och gosade ner mig ännu mer under mitt täcke i sängen. Det är tillåtet en dag som detta när regnet öser ner! Matchen som jag och Anna skulle ha kikat på senare blev inställd så vi ska ta tag i oss själva och åka upp till gymmet ikväll. Det va väl någon månad sen sist ;) Haha!
Jag ska läsa lite till sen lär jag röja upp lite här hemma innan pappa kommer hem så han inte får en chock!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0