I like it

Jag är på megabra humör idag. Jag ska strax dra på mig träningskläder, stoppa in hörlurar i öronen och gå ut och gå en sväng. Synd att solen försvann bara, men det är fortfarande supervarmt ute.
Det känns som ett tag sen jag gick upp av väckarklockan. Det gjorde jag i morse. Jag och lillebror hjälpte mamma på skolan på förmiddagen. Dom hade fotbollstunering och vi va med och försökte vara något slag utav dommare. Det gick bra men kom under dessa tre timmar fram till att jag aldrig i hela mitt liv ska bli lärare, i alla fall inte på mellanstadiet. Jag övertalade Calle att han fick vara dommare för killarna, stackarn!
När jag kom hem så lagade jag och Robin tacos och satt även ett tag och solade på baksidan. Myspys! Nu åkte han iväg på körlektion och grillning med sin klass. Tänk att det är ett helt år sedan vi grillade och fixade och sånt inför studenten, sjukt ju! Fort går det.
Nu ska jag ut innan det eventuellt börjar regna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0