Maj

Jag kan knappt tro att det är maj. Tiden går, som jag har sagt 100 gånger förut, för fort. Men nu vill jag faktiskt ha lite sol och värme, som sagt det är ju maj för sjutton! Man känner inte av att sommaren är så pass nära som den är med tanke på höstvädret som befinner sig utanför fönstret.
Annars då? Jodå, tiden rullar på och jag klarar av att för tillfället inte göra någonting mycket bättre än vad jag trodde att jag skulle göra. Jag hade trott att jag skulle krypa på väggarna för längesen men än så länge håller jag mig lugn. Jag har varit duktig med promenader flera gånger om dagen, väldigt skönt faktiskt, man rensar liksom igenom hjärnan lite.
Helgen har varit rätt så fullpackad och trevlig. Umgåtts med syster, gjort baluppsättningar, firat Dennis, shopping med trevligt sällskap, ukm och massa Robin. Dock har jag kännt mig lite krasslig i flera dagar, speciellt i lördags och igår vilket gjorde att jag inte riktigt va på topp, men nu känner jag mig piggare igen!
Kvällen kommer nog att spendaras uppe hos mamma med filmer från när vi va små! Myspys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0