My phone is broken :(

Min mobil har gjort sitt tror jag. Jag får inte sms som folk skickar och det går bara att ringa till den ibland, konstigt! Det kanske är dags att införskaffa en ny snart.
Jag kom nyss hem från Västerås. Jag och Robin åkte in och mötte upp Carro. Vi gick och handlade lite och sen käka vi på Vivaldi. Premiär för Robin och han gillade det lika mycket som jag gör så förhoppningsvis slipper vi donken i fortsättningen ;) Jag köpte ett fotoalbum så jag ska börja pyssla in bilderna i veckan tänkte jag.
Nu är jag supertrött. Jag hatar att sova när det åskar och blixtrar och sov därför inge bra alls i natt. Är det bara lite regn så gör det ju inget, det är bara mysigt!
Nu ska jag vila en stund sen blir det mys med Robin hela kvällen, jag gillar't! Puss!

Kommentarer
Postat av: CAMIE

VAH!? Tyckte du den va bra... Jag fatta ju direkt va den handlade om xD Blev ju jättebesviken :(



DU!... Mamma och Tobbe vill att du klipper dem nån dag ^^, Så om du vill komma hem till oss när du har tid över så kan du göra det! Tobbes hår är kris!!!

2010-05-21 @ 17:15:14
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0