31 oktober

Sista oktober, vintertid, minusgrader (har det i alla fall varit), varma skor, gosiga sockor, massor med ljus, té i olika smaker. Hösten är här på riktigt nu. Och jag gillar det! Hösten brukar för det mesta göra att jag blir trött, hängig och inte ha lust med att göra nått. Men jag tycker om hösten den här gången. Hur som helst.
Helgen bara flög iväg. Idolmys uppe hos mamma i fredags. Västerås varvat med innebandytittande igår. Matlagning, städning och ikea med Anna idag. Ännu en toppad helg :)
Mamma och dom är uppe i fjällen nu höstlovsveckan. Jag har fått i uppdrag att vattna blommor och sånt där (hur hon nu vågade lämna ett sånt ansvar till mig). Så jag och mr Robin kommer nog att husera där uppe i veckan tror jag. Det blir nära och bra till jobbet ;)
Nu ska jag fixa lite inför veckan och sen blir det tvmys resten av kvällen. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0