I'm ready!

Efter en hel toppad helg är det återigen dags för en ny vecka! Och dagen idag bara flög iväg. Jag har haft mycket att göra på jobbet vilket känns superkul. Jag vill inte ens hem på kvällarna, haha!
Nu är det jobb hela veckan som gäller. Lite träning och massage har jag planerat in vissa kvällar, nicebajs!
Jag har massa roliga saker att se framemot nu. Linköping med tjejerna, Stockholm med Robin (Istället för Göteborg), date med Linnea som jag inte träffat på år och dar (eller i alla fall sen min & Beccas fest), två stycken julbord och lite annat smått och gott!
Jag är världens lyckligaste tjej och i loveeeee this, hihi :)
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Härligt Elli! Låter som du har hittat rätt plats just nu! Kram

2010-10-26 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0