Äntligen frisk

Jag har varit sjuk typ hela veckan. Igår va första dagen jag va helt feberfri sen i tisdags kväll så jag friskförkladade mig själv. Nu har jag bara ont i halsen och är lite hostig, jag hoppas att det försvinner snart också.
Eftersom att jag varit sjuk så innebär det att det varit en lugn och skön helg. Jag och Robin har typ bara legat och kollat på tv och massa filmer. Myspys!
Liza kom hem till byn igår så jag och Anna va där och pratade en massa strunt med henne hela eftermiddagen idag. Inge avundsjuk jag är på henne som åker till Ayia Napa i morgon. Jag vill också utomlands :(
Jag jobbade i tisdags. Jag vickade på mammas jobb och ska göra det nu på tisdag också. Jag ska hålla i två idrottslektioner för två stycken olika 2:or. Det ska bli jättekul faktiskt, men jag är lite nervös. Men det går nog bra, hoppas jag :)
Nu ska jag ta en dusch och sen hem till Robin och mysa sönder honom! P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0