Dreams

Just nu sitter jag uppe hos mamma och har lunch. Jag är inne på fritidsresors hemsida och drömmer mig bort lite. Vem skulle inte vilja åka utomlands nu liksom?! Jag beställde en bikini från h&m alldeles nyss, det är nog den närmsta utomlandskänslan jag kommer just för tillfället.
Jag har färgat håret här på förmiddagen. Så nu är jag rödhårig igen. Rödare än förra gången, men jag är liiite för fegis för att göra det superrött, men det här känns kanon :)
I morgon är det fredag igen och jag har inga som helst planer för helgen, jätteskönt faktiskt!
Nästa lördag blir det antagligen en tripp till huvudstaden med systeryster. Jag försöker övertala henne att vi även ska gå på Junibacken då, det går sådär måste jag säga!
Nu ska jag platta håret innan jag ska tillbaka till jobbet.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0