Friiiiday

Härliga fredag och härliga väder!! En rolig eftermiddag på jobbet återstår innan jag tar helg för denna vecka. Efter jobbet blir det raka spåret in till Västerås för tacomys med mamma, Carro, Robin & c/o! Jag ska även hämta ut min dator som blev klar igår, ÄÄÄNNTLIGEEEEEN! Hoppas att felen är åtgärdade nu bara.
I morgon blir det som sagt shopping i huvudstaden med syster och det lutar åt att mami också hakar på! Myyys :)
I morgon kväll åker vi antagligen till Köping och kollar när Robin och c/o spelar i rockkarusellen. Om vi orkar efter en dag i Stockholm. Hihi!
På söndag ska jag och Annorna fullfölja våran söndagstradition från förra våren (fast vi började med det förra söndagen redan) med grillning i skogen, haha! Skithärligt ju när det är sånt här väder (förhoppningvis)!
Nästa vecka blir det jobb endast tre dagar eftersom att det är påsk! Likaså blir det veckan efter så jag hoppas att vädret ser ut såhär när man är mycket ledig.
Nu ska jag ta ut mina pommes ur ugnen innan dom brinner upp. Puss & hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0