Tisdagar = ledigt!

Idag har jag hunnit med en hel del och tiden har bara flugit iväg. Jag va upp och solade på förmiddagen efter det åkte jag direkt in till stan där jag först käkade lunch med Robin och sen gick jag till Make up store och gjorde min sminkkurs jag fick när jag fyllde. Det blev najs! Och det är alltid kul att välja saker efteråt, det är ju typ det bästa! När jag va klar där så tänkte vi våldgästa Carro och Johan men det kände dom nog på sig för dom va inte hemma. Så vi åkte Hallstavägen hem och svängde förbi Åsby och köpte glass istället! Nu sitter jag här och väntar på att mamma ska höra av sig. Det blir eventuellt en sväng till Fagersta och hembygdsgården med henne.
Nu väntar jobb resten av veckan och på lördag blir det Stockholm med Carro! Jag ska shoppa ihjäl mig (ok, inte riktigt, men jäklar vad jag ska handla!!). Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0