Friday

En av dom bästa sakerna med att inte jobba inne i stan är att man inte har en lunch där man kan springa runt i alla affärer och bränna en massa pengar på kläder varje dag. Men det börjar gå utför i alla fall. Varje dag på lunchen den här veckan har jag klickat runt på massa sidor på internet och nu har jag nyss beställt en hel drös med kläder. Igen. Och inte nog med det så kom jag ju nyss hem från London (som för övrigt var great!), men en massa nya vårkläder. Nej skärpning, detta är inte bra! Eller jo, det är rätt så bra faktiskt! Hihi :)
Jag har varit grymttrött hela veckan och nu återstår det bara en eftermiddag på jobbet innan det är helg, en efterlängtad sådan. I mitten på veckan kändes det som att den aldrig skulle komma. Jag ska sova ut som fan i morgon!!
Ikväll ska jag och Robin laga massa god mat, kolla på filmer och mysa. Fast känner jag mig själv rätt så slocknar jag väl någonstans där efter maten, hihi.
Vi har varit tillsammans i 6 år idag, puss på honom! <3
I morgon ska vi följa med mamma och mina fina syskon med partners (haha) till mormor och morfar för en hel dag ute i det, förhoppningsvis, fina vintervädret.
Om nu vintern har bestämt sig för att stanna ett par veckor till kan man väl lika gärna göra något bra av det :) På kvällen ska vi basta och spela massa spel. Det kommer bli en mysig helg! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0