Ny vecka, nya tag!

Det kändes jäkligt tungt när klockan ringde i morse. Jag börjar ju inte förrän klockan 12.00 på måndagarna men just första dagen på veckan när klockan ringer är alltid den värsta. Sen flyter det på som vanligt. Och så hoppas jag på även denna vecka. Även om det nu inte skulle göra det så ska jag inte gnälla, jag jobbar bara 3 1/2 dag sen åker vi till London. Det är så jäkla skönt att ha något att se framemot, det känns så mycket lättare då.
Helgen har varit kalas. Lördagen hemma hos Becca va det bästa på länge. Massa härliga brudar, roliga lekar (som jag och Picko för övrigt vann, hihi :), saknade tjejer från frisörklassen och bara jäkligt kul helt enkelt. Puss på er!
Igår mådde jag hyfsat i alla fall. Vi va upp och kollade på innebandyn sen låg jag och kollade på tv resten av kvällen. En riktig slapparsöndag och det behövdes!
Nu ska jag börja laga lite matlåda och sen fixa mig innan det är dax att dra to work. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0