Och så va det måndag igen!

Helgen har varit lugn och skön. I fredags kom Carro hem och hälsade på så vi va här nere hos pappa allihopa och käka mat, kolla på tv och spelade spel hela kvällen. Supermysigt! I lördags kände jag för en mammadag så jag och mamma åkte in till stan och ut till ikea och gick där ute och kikade. På kvällen somnade jag framför tvn tillsammans med en massa bra filmer. Igår va jag och Anna ut på en promenad och efter det följde jag med hem till henne och spelade gamla super mario i flera timmar. Det va mycket trevligt :) Hihi!
Nu blir det jobb som vanligt. Massage på onsdag, jag längtaaaar!! Tänkte även passa på att sola då. I morgon blir det antagligen träning med mamma. Will see! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0