Första semesterveckar har varit great!

Ja den bara flög förbi. Och bra har den varit.
Jag, Carro och mamma kom hem från Finland igår kväll. Vi har haft jättemysiga dagar vid mormor och morfars stuga. Nu är vi 775 myggbett rikare och riktigt utvilade. En suverän start på semestern!
Idag är första semesterdagen jag är hemma och inte gör nått så det har varit lite skönt faktiskt. Eller jag har tvättat 100 maskiner tvätt, lagat mat, vart upp till mamma en sväng, följde med Carro och Johan en snabbis till Fagersta och nu på kvällen åkte vi tre och badade. Jag tittade på, det va inte meningen. Så det har varit full fart fast jag inte har gjort så mycket ansträngande alls är väl ett bättre uttryck :)
I morgon ska jag åka med Annorna och Sandra på en minikryssning över dagen. Det blir myys!
Nu ska jag plocka undan det sista av alla mina saker som ligger överallt så pappa inte får spel på mig när han kommer hem, sen blir det SATC tills Robin kommer från jobbet. Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0