Fyra jobbdagar kvar innan det är fyra efterlängtade semesterveckor!!

Rubriken säger allt, det behövs fan ledigt nu alltså!
Jag har haft en superbra helg uppe i Borlänge hemma hos Sandra med henne och Anna. Lugnt och skönt! Shopping i Kupolen, filmtittande, matlagning och en massa skitsnack. Puss på mina fina kååmpisar <3
Vi kom hem igår runt två-tiden. Jag tog det lugnt hela eftermiddagen och på kvällen åkte jag, Robin och Carro in på nya Harry Potter. Och jävlar va bra den va alltså. Jag ville inte att den skulle ta slut, jag funderar på att åka med Calle och Nicolina med in på onsdag och se den igen. Fan va bra den va!!
Nu ska jag åka upp mot jobbet och sätta fart på den här dagen. Sen är det bara tre dagar kvar, käämpa!! Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0