Jag räknar ner dagarna!

Åh, vad jag längtar till min semester. Jag har räknat ner dagarna i flera veckors tid. Och efter idag räknar jag inte längre jobbdagarna som är kvar i tvåsiffrigt. Så det är inte mycket kvar nu! :) Kämpa, kämpa!! Det känns bra tungt att gå upp på mornarna nu alltså. Usch!
Jag trodde det skulle vara jättelugnt på jobbet den här veckan men det är fullt upp mest hela tiden, superkul!
För ett år sedan vid den här tiden låg vi på en strand i Turkiet. Jag längtar tillbaka. Men, på söndag är det en månad kvar tills jag och Robin åker to Greece!! Fan va jag tjatar om det där alltså. Jag tror inte Robin vill följa med snart för att jag tjatar så mycket! Haha, nä skämt och sido. Eller? Haha!
Nej jag ska fixa lite innan jag ska tillbaka till jobbet! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0